Σίγουρα το θέμα είναι ενδιαφέρον, ιδιαίτερα τώρα που ξεκινά η νέα σχολική/ακαδημαϊκή χρονιά. Ταξιδεύοντας στον ιστό, έπεσα στο άρθρο της Ariel Sacks, η οποία διδάσκει επί σειρά ετών στην αμερικανική πρωτοβάθμια εκπαίδευση, και το οποίο αναφέρει τα αποτελέσματα μιας έρευνας για το ποιον θεωρούν οι ίδιοι οι μαθητές ως πετυχημένο δάσκαλο/καθοδηγητή. Το αμερικανικό σύστημα εκπαίδευσης, σαφώς και είναι διαφορετικό από το δικό μας, αλλά εδώ και αιώνες κάποια συστατικά του χαρακτήρα και του παιδαγωγικού δυναμικού ενός πετυχημένου δασκάλου παραμένουν αναλλοίωτα. Τουλάχιστον, σε αυτά που αναφέρει η Sacks, εγώ προσωπικά παρατήρησα διάφορα διαχρονικά χαρακτηριστικά. Σας τα μεταφέρω λοιπόν αναλυτικά σε πρώτο πρόσωπο (αυτό των μαθητών που απάντησαν)
Μάλλον έχετε ήδη απογοητευθεί από πικρές αναμνήσεις σκυθρωπών ανθρωπίσκων ή χαμογελάτε με γλύκα στη θύμιση ανθρώπων που έκαναν τη ζωή σας διαφορετική. Μινάτσιο, έτσι δεν είναι;